28 Şubat 2010 Pazar

MiNi MiNi BiR BLOG DONMUŞTU



Blog kurmaya karar vereli 5 dakika oldu. İsim seçerken daral geldi. O kısmı önce boş bıraktım ama daha sonra da sayfanın görünüşü ile ilgili detayların olduğu kısımda anksiyete krizi geçirdim. Tam vazgeçiyordum ki bi' arkadaşım blogsal güzel bir hikaye anlattı ve "Durmak yok." dedi: ben de tekrar umutlandım! Bari bir giriş yazısı yazayım da devamı gelir, dedim. Blog'umun bir konusu yok! Belli bir konsepte bağlı kalmak için fazla havalı olacak hatta.


Ne mi yapacağım?
  • İçimden geçen anlık şeyleri yazıya dökeceğim.
  • Sanat dünyasını didikleyeceğim.
  • Okuduğum haber ve gördüğüm resimleri paylaşıp hakkında atıp tutacağım.
  • Aklımın ermediği bazı konulara burnumu sokacağım.
  • Aklımın erdiklerinde ise bilmişlik taslayacağım.
  • Yeri gelince tam bir sosyal pislik de olacağım.
  • Yemek tarifi bile vermeyi düşünüyorum.
N'apayım kafam çok dolu..
Get set! Ready! Go!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder