16 Nisan 2010 Cuma

ZEYNA'NIN SEYiR DEFTERi - GüN:2


Geçenlerde savaştığım köyün birinde basma etekli, sümsük kızın biri takıldı peşime. Tutturmaz mı "Al beni de yanına." diye. Ayol ben kendi karnımı zor doyuruyorum, açlıktan bi atımın b*okunu yemediğim kalıyor. Buna nasıl bakacağım? Salaktır da bu ne kavga eder ne bir şey mal gibi öldürülür ilk olayda.. Sonra al başına belayı.

Yüzsüz de bir şey laftan sözden anlamıyor. Kaç kere kovdum ettim, tekmeyi bastım halen peşimde tin tin geliyor. Şimdi de çalıların arasında saklanıyor saf karı, sanki farkında değilim..

Ayh bir de yanıyorum cayır cayır da kimsecikler fark etmiyor. Bu esmer dilberin koynu nicedir buz gibidir de içindeki yangını söndüremez.. Vallahi aklım kaymıyor değil arada başka yönlere.. Şimdi bu kızcağızı da harcamak istemiyorum bir an başıma alev vurduğunda.. Sarışın, güzel de bir kız, yuvarlak hatlı, bembeyaz.. Kendine gel Zeyna.. Azgınlık sayesinde savaşçı prenses çizginden kaymak üzeresin..

Atımla ilgileneyim ben en iyisi.. Ay o da dişiydi değil mi? Oof! Her yanım karı dolu ben n'apayım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder