9 Mart 2010 Salı

APRIL O'NEILL'IN GÜNLÜĞÜ - NO:2


Sevgili Günlük,

En yakın arkadaşım Irma bugün beni yemeye kalktı! Gerzek karı nereden bulduysa gitmiş büyütücü ışına maruz kalmış. Oldu mu sana bina kadar, ne yese doymuyor! Ev yedi, araba yedi, vinç yedi doymadı! Yedikçe de semirdi. Yukarı bakınca güneş yerine Irma'nın şeftalisini görüyordum!

Shredder beni geçen defa kaçırmak için geldiğinde salonun ortasını deldi diye zemini ve parkeleri yeniden yaptırdım. İşçiler gitti, ortalığı temizledim; ince belli bardakta çay da koydum. Ama yine rahat yok, bi' "Oh!" deyip  dinlenemedim. Bu defa da Irma karısı duvarı yumruğuyla devirip beni koltuktan aldığı gibi ağzına götürdü! Evet kaç senelik en yakın dostum, sonunda beni yemeye çalıştı.

Kaplumbağa telsizimi yine kaybetmiş oldugum için Ninja Kaplumbağalar'a zamanında ulaşamadım. Son anda birileri bir panzehir yapmış da beton kamyonunun içine koymuş. Hayvan karı benden önce koca kamyonu yiyip normale dönmeye başladı da g*tü kurtardım!


Bir daha onunla yemeğe gidebilir miyim, bilemiyorum. Güvenim sarsıldı.. Hayat beni çok yoruyor Günlük..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder