7 Mart 2010 Pazar

ÇİZGİ FİLM & MASAL GERÇEKLERİ - NO:1 (She-Ra)


"Ben She-Ra. He-Man'in ikiz kız kardeşiyim. Aslında küçükten adımı Zarife bildim çünkü bebekken hastaneden kaçırılmışım.


Mahallenin maması büyüttü beni, haliyle daha 15'ime gelmeden de kötü yola düşürdü. Artık sermaye olmuştum, maldım ben, mal !! Başta alışamadım, gecelerce ağladım. Çok çektim ayol, ama sonra Oynak Zarife dedin mi namım yedi tepede bilinir oldu. En fosforlu o*ospu olup çıktım! Tam feleğin çemberinde kırık zar olmuştuk ki, alnına iki beşlik yapıştırılası dansöz kader yaptı yine yapacağını. 


Gerçek anamı babamı buldum, eski müşterilerimden yağız bir gencin bacısı oldugumu öğrendim! Sarayda bir süre yaşadıktan sonra Andora'ya okumaya gönderildim. Rahat duramadım okulu bıraktım, isyancı çapulculara, serserilere katıldım. İki tadımlık beyaz mal için yine bedenimi satar oldum. Eh, eski alışkanlıklar hemen bırakılmıyor; kar kış demeden kıçımda mini etekle ata binmem bundandır. 


Yolluyum! Saçım da boya, sahte sarışınım."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder